Skulle vilja säga allt

Som ni kanske har märkt så har jag "skrivit i gåtor" en del och det finns de anledningar till, jag vill berätta men kan inte. Jag hade velat dela med mig utav hela mitt liv i bloggen, de är så skönt att bara få skriva av sig men då kommer de alltid någon själ och klagar! Allt kan man inte heller prata om, så att prata i gåtor kommer det att bli en del, bloggen är min och jag bestämmer vad jag skriver och passar det inte er så behöver ni inte läsa men så enkelt är det ju inte, tyvärr!

Det hade varit väldigt skönt att låta fingrarna gå och texten flöda, men man får väl tänka på vad man skriver?
Ni kanske tycker att jag delar med mig utav både de ena och det andra, ja att hela mitt liv ligger på nätet men nej inte ens hälften av mitt liv är på bloggen, sånt där som bara mitt hjärta kramar om och ingen ser.

Jag vill skrika ut mina ord i världen, låta dom studsa ut i universum och sedan tillbaka, kanske hade ni haft en annan syn på mig då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0