Den där saknaden

Ibland så kommer den där saknaden fram & den innersta sorgen, sakta rinner mina tårar ner längst mina kinder och gammla minnen efter dig kommer fram. Tiden går vidare, såren blir mindre men mina sår kommer aldrig att läkas, jag sörjer inte som innan för att jag har lärt mig att leva med detta nu, men ibland så går de inte att hålla emot den innersta sorgen...
Snart är de 2 år sedan, jag förstår inte var all tid har tagit vägen för de känns som att de var igår jag pratade med dig & de känns som att de var igår jag såg dig alldeles levande.
Du kommer alltid att ha en betydelsefull plats i mitt hjärta & jag lovar att jag aldrig ska glömma dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0