Jag är lyckligt lottad

Jag är lyckligt lottad som har dig. Jag har världens underbaraste kille vid namn Jonatan, jag är så kääär och lycklig så jag finner inga ord att beskriva min kärlek för honom men en sak är säker & de är att jag älskar min Jonatan.

Från mitt hjärta till några ord på en dator, som för mig betyder mer är några ord

Ingen får mig
att känna som du
ingen får mig
att älska som du
du förgyller mina dagar
med hopp och kärlek
du hjälper mig framåt
när livet vill bakåt
som tack ger jag dig
min kärlek
min trohet
och min vänskap
dig vill jag följa
i vinter & vår
i alla våra år
förevigt är jag din & i mitt hjärta kommer du alltid att finnas
jag älskar dig Jonatan // Din Jeanette



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0