Rått besök

Igår när jag hade sett klart Big brother så skulle jag tvätta av sminket och stänga på solsidan och gå och lägga mig men mitt i allt så förstörde en råtta allt, den tittade fram på golvet och jag blev livrädd och skrek för fulla munnar på mina föräldrar som sprang upp till mitt rum som trodde att der brann. Men nej de gjorde de inte, de var bara en råtta på besök, eller bara och bara det va hemskt.

Jag sprang ner från övervåningen och så sov jag nere hela natten, nu har jag äntligen vågat gå upp igen och nu sitter jag och kollar på hela första säsongen av Solsidan


En sådan typ fast den hade ingen kläder ;) och den var mycket läskigare haha


Kommentarer
Postat av: Mia

De lät läskigt, hoppas den försvinner snart

2011-02-21 @ 14:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0