Freeedag

Nu är de fredag och idag var sista dagen på körskolan för denna veckan, men på måndag tar vi nya tag igen ;). Men de har gått bra på körskolan & idag så prövade jag på att packa på olika sätt och körskoleläraren var imponerad, så jag behövde inte öva på de länge alls de känns skönt. Men något som stör mig är att på teorin när man övar ska man ha 63 för att bli godkänd jag har 62 hela tiden :O, men de är ju i alla fall nära så.


webcam to gif
Lilla söta Wilma <3
Webcam to gif
Nu skulle jag igentligen ha åkt hem för jag ska göra de om helgerna efter att ha bott hos min bror om veckorna, men idag ska jag sova över hos en kompis, vi ska ha typ filmmaraton med pizza och massa annat gott, de ska bli sjukt kul. Just nu har jag sjukt tråkigt för min bror & hans flickvän och deras lilla bebis är iväg och jag är själv i lägenheten, men jag får snart göra mig iordning för att dra iväg till kompisen ;).

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0