Ditt leende säger mer än 1000 ord♥

I flera timmar idag var jag hemma hos min bror & hans tjej med deras lilla knyte Wilma, när jag kom hem till dom så spärrade Wilma upp sina ögon och började bli ivrig i sin mammas famn, jag tror faktiskt lilla Wilma börjar känna igen mig hon är liten men på sitt sätt visade hon det väldigt tydligt. Efter att jag gick in i deras lägenhet så tog jag över lilla Wilma, hon kom över till min famn där hon verkar trivas bra.
Hennes lilla leende på de små läpparna är otroligt vackert att se, jag ska alltid finnas där för henne och de hoppas jag att hon förstår en dag.
Min lilla Wilma du är så vacker.


Kommentarer
Postat av: Maria

Naaw, gud vad gulligt

2011-06-10 @ 12:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0