Du är ett svin & sen?

Vissa orkar man helt klart inte med, jag har blivit sviken på djupet och så är det ändå mitt fel? jag får all skit men de va du som var ett svin, är det rättvist? Jag skakar av mig dig nu och går vidare, nej men om det ändå vore så lätt så hade jag gjort det för länge sen, jag lovar! I mina ögon är du ingenting jag lovar du är igenting för mig, du va något alldeles speciellt inann men tiderna förändras.

Något som är positivt är i alla fall att man lär sig utav allt dåligt som händer, allt det negativa för med sig något gott. För nu vet jag att jag inte kan lita på svin, svin som dig! Jag hade svårt att lita på folk men nu är de svårare än svårast att lita på någon, det kommer att ta tid att kunna lita på någon till 100

Du är ett svin thats it, mitt liv går vidare och allt kommer bli så jävla bra!


Jag dansar runt ensam i min lilla bubbla♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0