Fotografering

Igår var jag ute men det blev rätt så lugnt eftersom att min kompis körde, så inte så kul att dricka medan hon är nykter ;). Så idag sov jag inte bort hela dagen i alla fall, haha men just nu ligger jag i soffan och kollar på MTV, för senare idag ska jag iväg och bli fotograferad. Så jag ska bara hoppa i duschen sen & försöka påminna med om att inte sminka mig idag för att sen när jag ska bli fotograferad så sminkar dom mig och sånt, så jag ska komma osminkad. Jag verkligen älskar att bli fotogaferad och stå i fokus ;), jag älskar att fotografera men även att bi fotograferad.
Här är en annan gång jag blev fotograferad, något som jag verkligen älskar ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0