Idag är det min dag

Idag är det den 3 Juni och det innebär att jag fyller år, jag fyller 18 år idag och puhh jag kan inte fatta det själv att jag nu är 18 år! Idag blir det kalas för hela slanten och sedan åker jag och en kompis in til stan och firar rejält min 18 årsdag, på puben såklart. När man fyller år brukar man ha lite svårt att somna natten inann, eller i alla fall jag men igår somnade jag rätt lätt ändå fast jag vakande vid 5 imorse och lyckades somna om & vakande sedan igen vid halv 7 och sov vidare till kvart över 7 och sen beslöt jag mig för att gå upp och duscha istället för att ligga där och ändå inte kunna sova, trots att jag va trött. Jag är ivrig inför ikväll det kan va därför jag inte unde sova längre, men det kan också vara för att jag drömde en väldigt läskig dröm, usch.
Men som sagt idag är jag 18 år, min tredje födelsedag som M inte får uppleva helt sjukt att det redan är min tredje födelsedag utan honom, och helt sjukt att jag redan är 18 år, jag va ju nyss 5? Det känns som att jag fortfarande är 5, eller åtminstone 10 men tiden har gått väldigt fort, sedan jag fyllde 10 har jag inte riktigt hängt med att jag har blivit äldre.
Arton år sedan jag föddes, tack för att just jag fick komma till världen denna dag för exakt arton år sen.


Kommentarer
Postat av: Maria

GRATTIS till dej även om det är en dag för sent :-)

Hoppas du/ni hade roligt på puben eller kanske det blev pubarna ;-)

Ha en riktigt bra å njut av livet.

Varm kram

2011-06-04 @ 09:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0