Tack för tiden som var

10 månader blev vår tid, de gick upp och ner under vår tid men i det stora hela så var allt så jävla underbart, du var den första som jag har älskat & den första som jag blev riktigt kär i. Du var den första jag kunde kallade "min" och du var den första som har kallat mig "din". Jag kommer aldrig att glömma vår tid ihop, jag lärde mig mycket under vår tid ihop, jag vet nu vad kärlek är och att kärlek inte är något man känner utan de är något man gör. Med dig fick jag tillbringa det längsta förhållande jag har haft och med dig fick jag uppleva mycket glädje och tårar, sorg och skratt.

Tack för tiden jag fick ihop med dig de va dom bästa 10 månaderna i mitt liv och jag kommer aldrig glömma de vi hade, för de var kärlek. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0