Världens underbaraste barn

Nu har jag pratat i telefon och inte med vem som helst heller utan med mina små prinsessor, Emma och Hilma. Emma blev jätteglad när jag ringde, och så sade hon hur mycket hon saknade mig och så ville hon att jag skulle komma och hälsa på dom snart. Efter att jag hade pratat med Emma så räckte Emma över luren till Hilma, men henne pratade jag inte så länge med för hon ramlade och slog sig när hon pratade med mig så hon grät, men när hon tog över luren så sade hon "Hej Jeanette", hon är så duktig, blir stolt öve rmin lilla tjej. Hon sade också att hon saknade mig. och jag saknar också dom båda enormt mycket.

Jag saknar dom så enormt mycket så att de gör ont, älskar er Emma & Hilma ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0