Allt är så svart just nu

När allt är svårt så blir de bara värre, jag tar några andetag i taget och så hoppas jag på de bättre men den tiden verkar inte vara nu. Jag hoppas att det blir bra snart för som det är nu så orkar jag inte mer, jag skulle bara vilja gå och lägga mig och vakna när allt är bra igen, men tyvärr är livet inte så lätt. Vem har desutom sagt att de kommer bli bra igen?

Jag har varit en idiot jag vet men det räcker, du behöver inte sparka på mig när jag redan ligger ner. Allt är så komplicerat just nu så det går inte ens att förklara och jag har ingen ork till det nu heller.

I hope it turns, but you know i like you ♥


Kommentarer
Postat av: Onlymy

Allt löser sig med tiden

Tiden läker alla sår

2011-05-02 @ 17:27:54
URL: http://scenbloggen.com/onlymy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0