Sjukt bra dag

Idag har jag varit i full gång bland annat så körde jag till stan idag och fixade mina naglar, köpte nya jeans och en tröja (bild kommer). Fikat med mamma, hennes kompis och hennes döttrar det var trevligt, sen har mamma och jag ätit en jättegod middag hemma som bestod av fläskfilè, hasselbackspotatis och god sås. Jag är ledig onsdag och torsdag och det kommer bli väldigt skönt, ska bland annat ta bilen ner till Emmelie och Wilma imorgon och hälsa på, sedan vara med älsklingen på kvällen.
Jag fick hem på posten idag att jag kan hämta ut mitt körkort nu, åhh då kommer det verkligen kännas som att jag har körkort, mycket roligare med ett körkort än ett papper om körkortstillstånd som jag har nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0