Världens kanske lyckligaste chey?

Det sprudlar i hela kroppen, känns som att allt håller på att vända, äntligen! Det gick från dåligt till ett helvete och nu har ljuset börjat titta fram och massa bra saker har hänt & kommer att hända, jag väntar ivrigt. Det jag vill få fram genom detta är mycket men bland annat klarade jag uppkörningen idag och ni ska bara veta vilken lycka det är, ska plugga satan (rent ut sagt) för teorin och sedan hoppas jag på ett körkort inom en snar framtid, när de har hänt, kan man vara gladare då? Trodde inte det var sant när gubben bredvid mig som jag körde upp för sa "Jaha Jeanette, det blev ett godkänt här", jag kände bara att jag ville skrika ut i världen och bara hoppa av glädje.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0