Matdagbok

Frukost: 
Ett äpple & en flaska ramlösa, eftersom jag inte sov bra inatt vaknade jag sent & skippade frukosten.

Lunch:
En kycklingsallad med pasta (glutenfri) och ägg med dressing och ramlösa.

Middag:
Får se vad de blir när jag kommer hem, uppdaterar om det sen.


Mellanmål ska jag börja med sen och ordentlig frukost på morgonen, men blev som sagt lite körigt idag.

Jag mätte typ alla kroppsdelarna igår & vägde mig och skrev självklart ner allt, ska stämma av en gång i veckan eller senare? får se hur jag ska göra sen men ska köra på detta nu.

Idag ska jag försöka att samla kraft att powerwalka en timmes lång runda, är så skönt när man väl gör det & speciellt efteråt, med musik i öronen kan jag nästan gå hur långt som helst.

Jag kämpar vidare



Kommentarer
Postat av: PATRICIA - mamma till Wilja & Novalie

Men va kul :D Och va duktig du är! självklart gör jag en liten länk! PEPPPEPP! Din matlåda såg inte alls dum ut du ;) Kram!

2012-04-19 @ 21:46:23
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0