Dag 3

Dag 3-Min bästavän
Detta låter kanske lite lustigt men jag har ingen direkt "bästavän", jag har i stort sett hela uppväxten haft två bästisar Tina och Elin. Med dom hade jag "bästis halsband" och vi umgicks nästan jämt men vi har inte samma kontakt längre och med E har vi glidit isär och varken pratar eller umgås längre. T och jag skriver och pratar med varandra och vi kan prata om allt så jag får väl säga att hon är min bästa vän. För en bästavän är en person som står en nära trots att de kan ta evigheter mellan varven man pratar, en person som alltid finns där ja det är en bästa vän.
Sen bortset från "bästavänner" så har jag personer som står mig väldigt nära som betyder allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0