Kalas

Igår var vi på kalas för att min bror fyllde år och Wilma var en riktig liten gos bebis
Vi åt hemmagjord kina mat som var nom nom och budapest och kakor till efterrätt, och till efterrätten spelade vi Alfapet och jag sög verkligen på det, på mobilen är en helt annan sak eller lättare i alla fall. Jag får helt enkelt öva lite mer på de där med Alfapet så det går bättre nästa gång ;).
Igår var Wilma en riktig liten mys bebis och ville bara ligga i famnen, när hon låg i min famn så skulle hon ha armarna runt min hals och pilla med fingrarna i mitt hår, lilla snuttan 

Nu ska jag hoppa in i duschen sedan börja med maten tills älsklingen kommer, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0