Städa på en söndag

Sitter här i min onepiece med en kopp grönt tè i handen, kan en söndag börja bättre?
Att vakna upp bredvid den man älskar av att solen letar sig in igenom persiennerna, åhh underbart härligt 
Dock så åkte min älskling iväg en stund nu för att äta med sin bror som han inte träffar så ofta, så under tiden tänkte jag städa mitt rum (behövs verkligen nu), duscha och göra mig iordning men först ska jag bara ta de lugnt 

Imorgon börjar jag 5 veckors praktik & jag hoppas att det blir så roligt som jag tror att de kommer bli, detta innebär 5 veckors som jag slipper åka buss i 1,5 timme och slipper de där tråkiga lektionerna, men dock missar jag de roliga.

Nu ska jag påbörja mitt "städeri" tills de glänser från topp till tå, med min onepiece och en kopp te, underbart



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0