Vuxen poäng till mig...

Idag kom jag upp lite mer normalt i tid, 10.30 ungefär
Åt en god grötfrukost & har även hunnit träna, ätit "mellanmål", duschat, gjort iordning mig, handlat och ska strax börja med maten så den är färdig tills älsklingen kommer. Det blir kycklingfilè med krocketer och beasås, muums lite lyx så här på en lilllördag ;).
Vuxen poäng till mig idag?
Har hunnit med massa och har desutom startat ett "sparkonto" är inte så jättemycket pengar där än men jag hoppas att det ska bli det, i alla fall. Sedan hädanefter har jag gjort så att det ska sättas över 250 varje månad, toppen inför sommaren.
Nu ska jag börja med den smarriga middagen och vänta på min älskling 


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

De måste va från... glöggen! :D Ne, jag vet inte. De som kommer ut från en barnamun är nog de vackraste som finns! och tokigaste :) Kramar!

2012-02-10 @ 12:38:07
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0