2012-01-01

Igår skrev jag inget "Gott nytt år" så de får bli idag istället för jag hade helt fullt upp med annat igår, min dag började med att jag och älsklingen sov ända till 14.00 shit asså. Efter den långa sovmorgonen så duschade vi, fixade i ordning oss och åt en riktigt god middag som mamma hade lagat (oxfilè med hackelbackspotatis och rödvinsås, muuums) efter det så åkte vi iväg till oskarshamn och kollade på rakterna som smälldes i hamnen vid 17.00.


Hela kvällen/natten spenderade vi hemma hos min bror, Emmelie och Wilma även tillsammans med min mamma,pappa,Emmelies pappa och min älskling. Vid 12 slaget så kollade vi på alla fyrverkerierna och bytte ringar, japp ni läste rätt jag och älsklingen förlovade oss igår (natten mellan den 31 till den 1), heeelt underbart.

Det var en lugn nyår för jag körde så för min del så blev det bara läsk, men det gör inget för min del för jag minns nyår i alla fall och det var ett väldigt bra avslut på detta året & en bra början.
Jag är väldigt glad att jag slapp baksmällan;).
Hoppas ni hade det bra på nyår och att 2012 blir ett underbart år för er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0