De börjar bra

Året har börjat förbaskat bra, de är bara två dagar in på det nya året och jag har redan sökt två jobb (gjorde jag igår kväll) väldigt duktigt av mig om jag får säga det själv! Nu får jag hoppas att jag får något jobb också bara men jag ska givetvist söka mer, men fans inte mycket inne på arbetsförmedlingen just nu. Idag har jag även gått en halvtimme på morgonen och en havtimme nu på kvällen (powerwalkat med vovvarna), och betalt räkningar, de känns som att fortsätter jag såhär så har alla mina "önskemål" slagit in och mina "hemliga" nyårslöften (angav inga nyårslöften, bara tyst för mig själv så gav vet att jag klarar dom, haha).

Fick ett mess nu av älsklingen att han kommer ikväll och gör mig sällskap och det säger jag absolut inte nej till, hur mysigt som helst. Åhh låt mitt 2012 fortsätta såhär 


Jag i lugg förbasskat snyggt om jag får säga de själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0