Härlig söndag

Idag känner jag mig verkligen duktig, jag och älsklingen sov till 11:30 okej de var väl mindre duktigt men man ska väl passa på innan skolan börjar? Efter det åkte älsklingen hem och jag åkte och handlade, blev desutom jag som lagade middagen idag för att mamma & pappa river tapeter (de ska tapetsera om i ett av våra rum). Det blev kebab med hemmagjorda klyftpotatis och egengjord vitlökssås, mummsfillibaba säger jag, de är verkligen skillnad när man gör det själv istället för köpsås tex. Efter at ha bjudit familjen på middag och dukat bort & haft mig så tog jag ett efterlängtat skönt bubbelbad, med hårinpackning i håret, ansiktsmask i ansiktet så satt badet perfekt!
Nu ska jag sätta mig framför tvn och njuta av ledigheten innan skolan börjar, ha de bra.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0