Lite ändring snart?

Ligger i sängen med ett stort glas pepsi max & zappar mellan kanalerna för de finns verkligen inget alls att kolla på idag/ikväll, jag har alltid sagt innan att söndagar är den bästa "tv-dagen" alltid en bra söndagsfilm men nej nej inte idag, filmen på 4an "Australia" var verkligen inget för mig & alla andra kanaler har bara skit de med.

På tala om de stora glaset med pepsi max så ska det bli ändring på det,kanske inte exakt just nu men förhoppningsvis så tar jag tag i de och börjar med de imorgon? Jag ska verkligen ta tag i de här och sluta med alla onyttigheter!!!! Den senaste tiden så har de blivit alldeles för mycket gottigheter för min del, så som chips,godis & läsk. Jag ska in till stan imorgon och hälsa på Emmelie och lilla Wilma desutom ska jag låna hennes "Wii", och jag kan inte säga annat än att jag Lääääängtar efter att få koppla in de här hemma och börja spela, desutom ger de ju lite träning med eller de beror på hur man använder de, men använder man de ordentligt & regelbundet så hoppas jag på resultat. Det ska vara kul att träna, inte sant? sen ska jag även börja springa igen för de är sjukt skönt faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Patricia, Wiljas mamma & lillasyster i magen.

Men va roligt att du tyckte de va snyggt! :D vi va lite oroliga först, men nu när vi fått känna efter lite! så attans va nöjda vi här :D Kramar!

2012-01-08 @ 23:51:39
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0