Måndag

Dagen började med att klockan ringde vid 7:30
Fixade iordning mig lite lätt och tog bilen till veterinären med min lilla Pelle, jag släppte av honom där (för att han skulle ta bort tandsten, så han sövdes ner) och körde vidare in till stan till mamma för att hämta hennes betalkort (hon glömde att ge mig de, så jag kunde betala hos veterinären).
Jag körde hem och åt frukost och tog det lugnt, sedan ringde veterinären att Pelle hade vaknat upp så jag hämtade honom.
Efter att jag hämtade Pelle somnade jag vid tvn
Kollade på några bra programen men när de inte gick något bra tillslut så somnade jag, vaknade vid 18:00 av att mamma plingade på dörren. Vi har lagat mat och dagens middag blev lax, stekt potatis och beasås, mums.
Nu har jag intagit sängläge med en stor popcorn skål
och väntar på att "sofias änglar" ska börja, de är så mycket bra på tvn idag och "familjen annorlunda" går samtidigt som "Sofias änglar", jobbigt läge men tror jag väljer de sistnämnda. Med som sagt en stor popcorn skål.
Ha en toppen kväll alla, och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0