Min förlovning ♥

Min förbaskat snygga ring men tyvärr blev de en väldans ful bild.
Som sagt den 31/12-11 förlovade vi oss, ute i det kalla vädret (var 10- minus ute då) när alla fyrverkerierna smällde tog vi fram den lilla asken och älsklingen tog min hand i sin och trädde på ringen på mitt ringfinger och jag gjorde samma på honom, hur underbart och gulligt som helst. Ingen av oss "friade" utan vi hade planerat detta tillsammans i några månader innan, eller jag har pratat om de nästan ända sen vi blev tillsammans thihi.
Ringen är mycket finare i verkligheten, finare än på bilen och det var mer romantiskt än de låter, ja man kan försöka att förklara genom en text men de går inte att beskriva exakt hur de var, de där "lilla extra" men hoppas ni förstår.

För 30 år sedan förlovade sig mina föräldrar på nyårsafton min mamma var då 18 år som jag är nu, jag förlovade mig på deras "30 års dag" som förlovade och vi var lika gammla när vi förlovade oss, enligt mig var faktiskt detta "häftigt".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0