Om mig

ALLMÄNT...
Namn: Jeanette
Piercingar: 1 i navlen
Tatueringar: Nej.
Längd: ca 165 cm.
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Blond.
Är du kär i någon: Ja
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja ibland, vill bo med min älskling.
Tänker du på självmord: Nej.
Tycker andra att du är attraktiv: Hmm, har i alla fall inte hört att jag är oattraktiv...
Vilket shampoo använder du: Olika.
Vilken parfym använder du: Har tre stycken, "Burberry","Escada" och "Marry me"
Vad är du rädd för: Att något ska hända med dem jag älskar.
Gillar du att tvätta: Inget nöje jag har i alla fall..
Gillar du Berg-och-Dalbana: Ja.


SENASTE...

Film du hyrde: Jag saknar dig & den senaste Irene Huss
Film du köpte: Oj minns jag inte, var evigheter sen jag köpte en film
Låten du lyssnade på: Hmm, minns jag inte
Låten du hade på hjärnan: hmm...
Låten du laddade ner: Laddar inte ner låtar.
Personen du ringde: Mamma
TV program du tittade på: Wallander - läckan
Personen du tänkte på: Jonatan ♥


FAVORIT...
Mat: Kinamat!
Låt: Chris Medina - What are worse
Sak att göra: Shoppa, fotografera, umgås med de bästa ♥
Sport: Fotboll, Ishockey 
Dryck: Coca Cola, ramlösa
Kläder: Klänning, onepiece
Film: Twilight filmerna
Bil: Bmw 1 serien

ANTAL...

Gånger du varit kär: På riktigt 1 gång.
Gånger ditt hjärta brustit: Ingen gång, kanske tyckte det då men..
Hjärtan brustit på grund av dej: Det har jag ingen aning om.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: hmm några gånger
Ärr du har på kroppen: De ända jag vet om just nu är ett på handen.

SENASTE...

Bok du läste: Minns inte namnet på den...
Personen du fick mail av: Hm, mailar typ aldrig
Personen du fick brev av: Min faster
Personen du fick sms av: Marcus
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Hmm, förra helgen tror jag?

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: Inte alls mycket, är fortfarande i skolan.
Var det kul: Nja
Hur tidigt stiger du upp: På vardagarna halv 6-6
Gillar du att slåss: Om det är på skoj :)
Vad ska du göra ikväll: Bara ta de lugnt & kolla på tvn, sova.
Vad är du allergisk mot: Gluten,laktos, ägg,getingar, nickelallergi.
Var har du ont: Just nu, i magen
Använder du hårspray: Väldigt väldigt sällan
Kan du stå på händer: Haha nej & aldrig kunnat
Favorit serie: 16 and pregnant & Teen mom

ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: Helt klart socker!
Gillar du ketchup: Ja eller de beror på vad, tyckte om de mycket mer när jag var mindre.
du glad nu: Överlycklig.
Var du glad igår: Ja var ju med älsklingen.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Nej.
Vad dansar du till: Dansar inte, men ska börja dansa Zumba.
Stockholm är: En stad..?.
Göteborg är: Helt fantastikst & älskar verkligen den staden
Kan du sjunga: Nej
Mer värt än guld: Min älskling
Spaghetti eller makaroner: Hmm beror till vad
Ett land jag helst vill besöka: L.A skulle va häftigt & Hawaii
Ska bli skoj: När sommaren kommer!
Ska inte bli skoj: Nu när vintern är här & sommaren är långt borta
Sparar till: Inget speciellt
Väntar på: Mitt paket med Zumba.
Pålägg som gäller: Hmm finns massa gott men för det mesta skinka.
Dagens dryck: Har inte druckit något än



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0