Skolstart

Började som sagt skolan idag efter tre underbara lediga veckor, det var verkligen svårt att somna igår låg och vände och vred på mig minst tusen gånger men sen så somnade jag äntligen till slut. Var helt slut imorse när klockan ringde vid 05:30 men tog mig i alla fall upp, lockade mig själv med gröt & ägg muuums. Tycker dagen har gått ruskigt fort för det brukar ju gå långsamt när man vill hem? Har typ bara pratat om betyg idag på lektionerna och förstås haft lektion.


Vill hem nu och gosa ner mig i soffan med älsklingen, efter en dag i skolan är man värd det men något som är underbart är att jag är ledig imorgon igen, jag var klar med allt på den lektionen så fick vara hemma. Blir lite plugg imorgon och givetvist sovmorgon.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0