2011 minnen ♥

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Detta år har givit mig så otroligt mycket, och de kommer jag föralltid att vara tacksam över.
Jag har gjort flera saker som jag aldrig gjort tidigare, jag har gjort en mängder med stora och jobbiga val. Jag förlovade mig också som var helt underbart 

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Nej faktiskt inte eller inga jag kommer ihåg?!? 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, många i min närhet blev föräldrar!♥ Ett stort Grattis till er alla! 

4. Dog någon som stod dig nära?
iår klarade jag mig ifrån den sorgen, men åren innan fick jag uppleva de....

5. Vilka länder besökte du?
Jag som är en van resenär reste inte utomlands en enda gång!!! okej vi var åt Finland men de räknas knappt inte.

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Jag har nästan fått allt jag önskat år 2011, jag har en underbar pojkvän som jag är förlovad med och så fick jag världens bästa syskonbarn, kunde inte ha önskat mig någon bättre. Men visst är de massa saker man vill, de är det väl alltid? Hoppas i alla fall att 2012 blir en väldans upplevelse. 


7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Självklart kommer jag aldrig glömma den 6-5-11.. Dagen då wilma föddes och jag blev världens lyckligaste faster!♥ 
Även den 3-6-11 då jag blev 18, hur stort är inte det?!?
Den 24-11-11 då jag fick körkort :D
självklart glömmer jag aldrig den dagen då Jonatan och jag valde att verkligen bli 1 den 31-12-11

8. Vad var din största framgång 2011?
Att verkligen få bli lycklig. 

9. Största misstaget?
Det finns många stora misstagit som jag tagit på mig detta år!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har man varit, och legat på sjukhus 1 gång. Men inget allvarligt! 

11. Bästa köpet?
Hmm när jag sitter såhär kommer jag inte ens på vad jag har köpt, men de får väl bli alla snygga kläderna?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Jadu kläder!! som jag verkligen ska sluta med eller ska inte sluta shoppa men minska lite & de har jag redan börjat med.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag blev faster & när vi bytte ringar ♥

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
chris medina (finns så många) 

var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har varit mycket gladare & helare än tidigare, men fanns även stunder som var extremt jobbiga.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit mer utav allt. 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag önskar att jag och J hade haft mindre av  en massa onödiga bråk som ledde till ett uppbrott på två månader, men efter de blev de toppen & det glädjs jag åt. Jag önskar även att jag hade shoppat mindre, faktiskt!

18. Hur tillbringade du julen?
Jag firade hemma med mina föräldrar, syskon, deras tjejer och wilma och älsklingen.
och hela dagen kunde inte ha blivit bättre eller jo om jag var frisk. ♥

19. Blev du kär i år? 
Oja!♥

20. Favoritprogram på TV? 
hmm svår fråga jag följer inget särskilt, men "16 and pregnant" & "Teen mom", älskar verkligen de programmen.

21. Bästa boken du läste i år?
Körkortsboken räknas de?? haha den har jag läst så kan babbla allt utantill (nästan)

22. Största musikaliska upptäckten? 
Chris Medina. 

Nåt du önska dig och fick när du fyllde år?
Jajemensan jag fick mitt körkort betalt av mina underbara föräldrar, de va verkligen bästa presenten ever!

25. Något du önskade dig men inte fick?
Jag önskade mig inget speciellt.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Hemma hos mig och bjöd på fika och tårta! 
På kvällen blev de utgång med underbara vänner.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Hmm faktiskt inget jag kan komma på, året var suveränt! 

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Jadu jag är väl rätt så modeinriktad fast jag tar inte på mig vad som, de måste vara snyggt & skönt och nu på vintern har de blivit mest varma & sköna plagg!

29. Vad fick dig att må bra?
Min familj, min älskling och såklart min brorsdotter. Men ibland så är den där lilla lilla ensamheten väldigt skön, och man uppskattar den så väl när man väl får den. Ta vara på den, och man tar vara på sig själv och samlar ny kraft och ny energi :) 

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Har faktiskt inte tänkt på någon alls?

31. Vem saknade du?
Jag har saknat många.. 

32. De bästa nya människorna du träffade?
Jag kommer föralltid vara så oerhört tacksam för alla som jag träffat iår. 
En ny liten person kom ju till oss, wilma och hon är jag glad att ha fått lära känna.

Jag är så tacksam! 
Men nu väntar ett ännu bättre 2012, ha de så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0