Älskling 22 år <3



Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Jonatans födelsedag, hura hura hura

Min underbara pojkvän/fästman fyller idag år, hela 22 år♥

Jag har världens bästate man & jag älskar honom mest av allt på denna jord, han är bäst, snyggast, roligast, sämst på att ljuga, mysigast & helt klart underbarast och jag förstår varför en massa tjejer är sugna på honom, de är dock synd om dom för han är min och jag släpper honom aldrig! Jag har gjort en del misstag under hans & mitt förhållande och jag ångrar de skarpt. Jag älskar att få vara den du delar säng med om nätterna, att jag får vara den tjejen i ditt liv som du behöver & att de är mig du kramar, pussar på och älskar!... Jag kommer alltid att finnas där för dig min man & aldrig mer ska jag svika dig & en sak är jag säker på jag älskar dig.

Jag vet att du läser min blogg älskling
du ska veta att du är det bästa som har hänt mig så grattis på födelsedagen ♥



Kommentarer
Postat av: Linnea

söta ni är tsm!

2012-03-19 @ 20:22:04
URL: http://trustmepeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0