Börjar lida mot sitt slut


En bild ifrån Tandvårdsdagen

Har inte blivit något bloggande nu några dagar, men har verkligen haft fullt upp.
Har varit på mässa så det började i tisdags med att förbereda ALLT innför messan, alltså rigga upp allt, köpa in det sista med mera. I tisdags började vi vid 10 och jag var inte hemma förens 23 så det blev sängen med en gång, för i onsdags började dagen vid 7 och var inte hemma förens vid 7 och den tiden jag var hemma inann sovdags, passade jag på att njuta av tiden ihop med älsklingen.

Idag blir det Hultsfred med invigning så är hemma 21-22? Blir alltså en lång dag idag med men gud så roliga dessa två dagar har varit och en massa erfarenhet har jag fått.

Idag är föresten näst sista dagen på praktiken, vart tog dom där 5 veckorna vägen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0