En del av min helg<3

Lördagen blev det träning, mys och grillning med de bästa <3
vaknade upp med min älskade åt god frukost & bara myste, min äldsta bror & hans tjej kom till oss och senare så kom också min andra bror och hans tjej och lilla Wilma och vi gick en lång promenad med hundarna & barnvagnen.
Grillen tändes & vi åt grillat kött med potatisgratäng och beasås, nom nom! Min äldsta brors tjej och jag satte på Zumban och tränade, riktigt kul när man var två faktikst och idag ska vi göra samma sak igen.
Nu ska vi snart äta och min älskade har åkt hem och jag längtar tills vi ses snart igen, otroligt mycket.
Men under tiden har jag tänkt att städa, för mitt rum ser ut som bara den nu...

Föresten är det precis en vecka sedan nu jag började med "tränandet", förra söndagen började jag med zumban igen efter ett uppehåll. Under denna veckan har jag gått långa promenader, sprungit och dansat zumba varje dag.

Jag fick en fråga vart jag hade köpt min burberry scarf från 2009, och jag köpte faktikst den på JC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0