Gudomligt söta du♥

Gudomligt söta Emma
Min lilla lilla tjej börjar faktiskt bli stor nu, 8 år (9 år i september) och gudomligt söt och vart tog alla år vägen? Du var ju nyss en liten skrutt 

Åhh vad jag saknar dig min lilla tjej, jag verkligen måste åka ner och hälsa på dig och lilla Hilma snart för gud vad jag saknar er
Mitt hjärta briser snart om jag inte får se er, krama om er, pussa på er och gosa med er åhh mina älskade små flickor.

Jag har nog världens finaste tjejer och vad kan man önska sig mer?


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vart har du köpt din burberry halsduk? från 2009

2012-03-10 @ 23:18:41
Postat av: Kristina

Mmmm:)

Pusspuss

2012-03-13 @ 17:16:09
URL: http://kristinaroos.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0