Min helg

Denna helgen har bara bestått av gos med min underbart fina man
har inte helt hunnit med att blogga och har inte satt de i fokus just nu, älsklingen har varit här sen i fredags och i fredags skadade han ögat (han fick en antenn rakt in i ögat så de blev ett hack i ögonvitan), så jag har tagit hand om honom lite extra mycket.
Igår så kom båda mina bröder & deras flickvänner & Wilma hit och vi gick en lång promenad med de tre hundarna, och åt god mat och glass, senare på kvällen tog jag och älsklingen en tur in till stan och kollade lite. Påvägen hem så stod de ett 70 tal kor på vägen och som började ta sig in i samhället bland husen, men som tur var fick vi tag på ägarna.
Nu ska jag börja ta tag i zumban igen och börja springa nu när våren börjar komma. Jag la av med zumban ett tag eftersom att jag blev förkyld och ville inte träna då, tyvärr så tappar man ju inte då... Så får ta tag i de här igen för det är väldigt roligt med bara man kommer igång.
Puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0