Stressiga dagar

Har haft fullt upp de senaste dagarna, så bloggen har fått läggas åt sidan en stund
Men nu kommer jag förhoppingsvis tillbaka.

I fredags fyllde min älskade år så blev massa gos och en lugn hemmakväll, lördagen däremot jobbade vi ute hela dagen med att göra en plats åt bilen (grusplats typ). Var ute i 8 timmar och jobbade stenhårt och avslutade det med god mat på kina restaurangen och en tidigkväll, somnade redan vid halv 10 tiden.

Söndagen blev en städdag och kalasfirande för älsklingen och hans storebror hos hans mamma, blev god mat och fika.

Helgen har varit helt toppen, bästa på länge. Det kanske inte låter som en toppen helg men de va det verkligen, mycket roligare att verkligen göra något på helgen för då uppskattar man de där, "tv-kvällarna".

Nu sitter jag och dricker min första kopp te för dagen, på Apun.

Linnea: söta ni är tsm! (om inlägget innan)

Aww tack :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0