Träning

Sprungit en timme och dansat zumba en timme, de känns...
När jag kom hem från praktiken satt jag igång Zumban och dansade i en timme, åt sedan lite yogi,flingor och smörgåsar. Tog hunden ut på slingan och powerwalkade en bit in på slingan, sedan släcktes allt och det blev kolsvart.
Jag fortsatte att powerwalka men sedan blev skogen tätare & de blev mörkare, började springa av ren panik (är väldigt mörkrädd) och ringde tillslut mamma & pratade med henne tills jag hittade ut och sprang på sidan av vägen hem.
Nu ligger jag nyduschad i soffan i min onepiece och kollar på tvn, väldigt mysigt & kroppen ja den känner jag kan jag lugnt tala om...
Puss & kram


Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Hej gumman! :) Vi får tacka alla här hemma, och se till att bli friska nu. Hujedamig! så fint väder ute, sen mår man som en påse nötter. Förjäkligt!!



Hoppas att allt är bra med er <3 Kramar!

2012-03-06 @ 09:28:30
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0