BFF går aldrig att förstöra<3


Elin du betyder, det vet du väll?
vi har hållt ihop sedan vi var små=).
När vi var små lekte vi nästan varje dag och du och jag var BFF =D, det är vi kanske nu med men det går inte att jämföra, för när vi var små så sa vi det jämt och köpte till och med fina halsband där det stod bestfriend och jag hade best och du friend=).
I alla fall om tiderna har förändrats och vi har blivit äldre och förändrats så är vi i alla fall den samma på insidan, lika barnsliga hihi och glada och pratglada=D.
Jag hoppas det blir du och jag i sommar igen på Öland.
har alltid jätte roligt ihop med dig gumman<3
Elin Maria Felicia tack för att du finns<3


Kommentarer
Postat av: Roxxy

Naww gumman <3 u o jag , är bestämt att ska vara vi BFF <3 :D öland i sommar ? Hell yeah ;) <333

2009-03-04 @ 12:26:08
Postat av: nettan

Roxxy; Klart föralltid BFF du och jag gumman=)<3. Klart, vi ska göra hela Öland osäker;) hehe kram<3=)

2009-03-04 @ 17:02:34
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0