Nya inköp!


Ni kanske ser vad det är?, det är i alla fall nya trosor inköpta ifrån Lindex

och nya strumpor ifrån Lindex

Hårborttagning (som jag nu har gjort och shit vad mjuka ben jag fick:)).

En ny mascara, som jag tror är väldigt bra:), har ni provat den? är den bra?

Nya inköp gjorde jag idag när mamma,pappa och jag var på handledarkurs (skriver mer om det senare).
Sedan så har jag också köpt en varsen sak åt Emma och Hilma, men det kan jag inte säga eller visa vad det är för dom har inte fått sina saker ännu, men när dom har det så ska jag visa vad det var:)
Kramar Nettan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart köpte du hårborttagnings sakerna någonstans?:)

Kramar

2009-07-03 @ 13:06:44
Postat av: Nettan

*Anonym;* Hej, jag köpte det på konsum i Mönsterås, men det borde finnas på alla konsumbutiker (i vissa undantag små konsum butiker).

Hoppas att du hittar det du söker

Kramar Nettan!

2009-07-03 @ 17:03:24
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0