Hilma är inte mitt barn, men min älskling är hon för det!

Tänkte skriva förut idag men har mått jätte dåligt (gör det fortfarande), har haft migrän så mitt humör har inte varit på topp och illamåndet sitter fortfarande i, usch jag hatar att vara sjuk samt må dåligt, kan man inte bara ta en tablett och thada så mår man prima, men nejdå har käkat panodil här hemma som godis men inte mår jag bättre för det och bror John tog mina sista migrän tabletter.

Idag har jag spenderat en hel del på mammas arbete där Hanna (Johns tjej) hjälpte till idag för att hon ska praoa där i sommar, sedan har jag försökt att kolla på film medan mitt arga humör överstiger.
Nu kollar jag på beck så ska springa upp och kolla på det nu.
Föresten nej Hilma är inte min son eller dotter inte mitt barn i huvudtaget,men jag älskar henne som min egna.
Kramar Nettan!

Nej det är hon inte, men min ♥älskling♥ är hon allt=).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0