På några minuter så förändrades allt!

Allt känns fortfarande overkligt och det kommer det nog också att göra tills begravningen är över och man har sagt farväl för sista gången. Allt känns konstigt och fattar inte ännu att han är borta, det känns som han fortfarande är på den där "semestern" för jag är så van att han är hemma  när jag kommer till Kristina och dom, vi har skrattar, pratat, delat glädje, delat sorg, planerat och mycket annat och på bara några minuter så förändrades allt.
Jag kommer ihåg så väl jag tror det var förra veckan så var Emma och Hilma ute och lekte i trädgården och Magnus och jag var ute hos dom och kollade till dom och knuffade fart på gungorna och såvidare, då frågade Magnus när jag fyllde år nu igen och då svarade jag den 3 juni samma dag som Hilma döptes, ja just det ja svarade Magnus och sa sedan då får vi ta ett stort vitt lakan och skriva Jeanette 17 år på och hänga upp i flaggstången och jag bara 16 år menar du och det tyckte jag lät som en bra ide så Magnus och jag bestämde att vi skulle göra det när jag fyllde år det tjatade jag om på Kristina också.
Jag kan berätta mycket mycket mera roliga minnen men detta tänker jag på nästan hela tiden när vi pratade om det, och jag tyckte det lät så roligt så det sa jag till Kristina och mamma och vissa andra, det går fortfarande att göra detta men hur roligt är det? Det vad Magnus ide så det blir ju inget utan honom=(.
I julas var vi en vecka åt Åre och då följde dom med, där har jag många roliga samt fina minnen ihop med han också.
♥JAG SAKNAR DIG.♥
♥Änglarna ville ha tillbaks den fina människan som dom en gång släppte iväg.♥
♥I glada samt sorgskna stunder ska vi alltid ha dig med oss, i våra hjärtan kommer du alltid att finnas.♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Så otroligt sorgligt och ledsamt.. mina ögon tårades när jag läste ditt inlägg.

Jag sänder många kramar och tankar till dig och familjen.

Vad hände?

2009-03-28 @ 15:58:48
Postat av: Nettan

Sanna; Tack så mcyket, för mig är allt jätte overkligt fortfarande och jag fattar inte att han är borta. En tragisk olycka!

2009-03-28 @ 17:31:55
URL: http://glutiz.blogg.se/
Postat av: Beatrice

:/

Jag finns här för dig, alltid! Hoppas att du vet det.

<3

2009-03-28 @ 21:49:39
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: Nettan

Beatrice; Det ska jag komma ihåg<3

2009-03-28 @ 23:19:15
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0