Frisören!

Hejsan
förkyld och feber hade jag imorse när jag vaknade men det blev skolan ändå (hade nationella idag så var tvungen att skriva det och det var sista dagen att lämna pengar till skoltröjorna samt byxorna).
Såklat hoppas jag ju att de gick bra idag på provet men det återstår bara att se=).

Efter skolan idag så kom pappa och hämtade mig och så körde vi till macken, och jag fick hoppa in och hjälpa till på pizzerian medan mamma åkte till högsby, efter tiden på pizzerian så åkte pappa,mamma och jag till Högsby (igen) och åkte till tippen (man lämnar skräp) och sedan så släppte vi av pappa hemma och mamma och jag åkte vidare till Mönsterås och klippte oss, det blev jätte bra och riktigt nöjd är jag (blev så jobbigt när uppklippet blev så långt och tråkigt och tjock blir ju håret efter ett tag oxå).
Nu ska vi nog snart äta mamma och pappa har i alla fall börjat med maten, som är fisk idag=),
och mina två bröder John och Marcus är här=).
Saknar min bebis så kanske går och hälsar på henne senare.
Kramar Nettan!


Mitt ny klippta hår=)

♥Saknar dej bebis♥


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Det var fint :)

Färgade du det också?

Puss

2009-03-15 @ 09:32:40
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: nettan

Beatrice; Nej det gjorde jag aldrig, det får bli någon annan gång.

Kram!

2009-03-15 @ 10:44:10
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0