Roligt blandat med sorg!

Idag vaknade jag jätte sent, men gick och lade mig rätt sent igår också och sen har jag inte sovit redigt sen i onsdags så detta behövde jag. Idag har jag vait hos mamma på macken och hälsat på och sedan kom Elin och Fred och jag pratade med dom osåvidare och sedan kom Kristina och mina älsklingar Emma och Hilma, medan Kristina tog det lungt på macken och pratade och så, så var jag,Elin,Fred,Emma och Hilma ute och lekte (bredvid macken ligger en lekplats), barnen hade jätte roligt och det glädjer mig jätte mycket när dom har roligt och skrattar=).

Elin,Fred och jag följde mig Kristina och barnen hem sedan när dom skulle hem, där hoppade vi studsmatta ihop med barnen och sedan gick Elin och Fred hem (Fred skulle hämta sina saker hos Elin sedan skulle han åka hem till sig) då gick jag och barnen in och kollade på tv:n och jag pratade med Kristina.
Nu är jag hemma och ska snart slita mig ifrån datorn för att kolla på tv:n som jag gjorde innan jag satte mig här.

Allt känns fortfarande overkligt och den där "semestern" som jag kände att Magnus var på, känner jag än.
Men det känns inget lustigt att vara i huset som jag först trodde, allt känns jätte okej och inte alls något onormalt.

Men jag måste bara skriva att jag saknar dig Magnus Olofsson så grymt mycket.
Men jag är glad och tacksam för att vi lärde känna varandra och kom så bra överens.
Jag är grymt tacksam för den tiden vi fick tillsammans, så mycket som vi har hunnit och delat både sorg, skratt, ilska och glädje.
Du var en underbar person som ville alla väl, nu är du nog en underbar ängel som vill alla änglar väl.
I både sorg och glädje ska jag alltid bära dig med mig.
Fundersama kramar Nettan!

En rolig bild på Elin och Hilma.

Elin leker *fniss*

Emma (två olika vantar *fniss*) du är för söt=).

En gullig bild på Elin,Fred och Hilma=)

Hilma leker=)

En snygg bild på en äcklig skalbagge!


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Fina bilder :)<3

2009-03-30 @ 16:16:39
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: Nettan

Beatrice; Tack=)

2009-03-30 @ 16:55:49
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0