Till minnet av dig!

Magnus född den 7 januari 1968
† den 25 mars 2009


Du lämnade oss i sorg och saknad, det finns inte ord att beskriva hur tomt allting känns och hur stor saknaden är efter dig.
Du var en jätte bra pappa och barnen älskade verkligen dig och du visade starkt din kärlek tillbaks.
Allt känns som en marddröm så snälla kan någon nypa mig i armen så att jag kan vakna upp ur detta hemska!
 
Som Kristina skrev att hon ska skriva klart boken för Magnus skull tycker jag låter jätte bra, för han sa att de skulle bli den enda boken han skulle läsa, så gör det för hans skull<3.

Om ni undrar hur det känns just nu så känns det tomt och jag vill bara ut för det känns så äckligt instängt överallt, jag gråter ständigt och känner mig som en levande zombie.
Men detta känns inte verkligt, det känns som att han bara är på "semester" eller något och kommer hem om någon dag, men tyvärr så är det inte så.

Jag och mamma ska hjälpa Kristina med barnen, allt kommer att gå bra.
♥Du kommer alltid att finnas i våra tankar och i våra hjärtan för oss kommer du alltid att ha en stor betydelse♥
Vi lovar att vi ska vinka till dig,och kolla upp mot himlen medan du kollar ner mot oss.
Du kommer att kunna kolla ner på dina underbara döttrar medan dom växer upp och kollar upp mot dig.

Sista bilden på hela familjen samlad.

♥Ta vara på dig så syns vi i Nangijala♥


Kommentarer
Postat av: Beatrice

Fy så hemskt!!! Jag finns för dig och för Kristina, Hilma och Emma! Detta är hemskt!

<3333

2009-03-26 @ 16:46:50
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/
Postat av: Nettan

Beatrice; Detta är en hemsk mardröm som jag hoppas få vakna ur så fort som möjligt.

Tack så mycket<3

2009-03-26 @ 18:02:16
URL: http://glutiz.blogg.se/
Postat av: Sandra

kan inte förstå att.. Han har juh verkligen 2 barn som verkligen älskar honom så mkt o så lämnar han dom.. =/ Finns här för er<3

2009-03-27 @ 22:28:38
URL: http://sandragranquist.blogspot.com/
Postat av: Nettan

Sandra; allt var en olycka, och han älskade dom jätte starkt också. Tack.

2009-03-28 @ 08:53:52
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0