Nu är du en underbar ängel istället!

Nu har jag, Elin och Fred varit på bio och sett "Marley och jag" den stunden vi var i Oskarshamn medan vi väntade på att filmen skulle börja och när vi kollade på filmen och efter när vi väntade på att mamma skulle hämt oss, alla dom tillfällerna  var jätte sköna, att för stunden tänka på något helt annat än allt detta hemska som har hänt var jätte bra, Elin och Fred fick mig på andra tankar och vi idag skrattade jag också ihop med dom.
Känner fortfarande sorg och saknad men livet går vidare, hur mycket jag än skriker & gråter så kommer han aldrig mer tillbaks, men som sagt livet går vidare fast i våra hjärtan kommer du alltid att finnas, dig ska vi bära med oss i dom allra gladaste stunderna och både dom allra sorgsna stunderna.

När Emma och Hilma blir äldre kommer dom att veta att dom hade en underbar pappa som älskade dom och sin mamma mäst av allt.
Jag pratade nyss med Kristina i telefonen (hon ringde mig) det var jätte skönt att få prata, och lätta lite på sitt hjärta.
Fattar inte ännu att detta har hänt men detta fixar vi, jag lovar Kristina.
Du är en underbar männsika Kristina
det var du också Magnus, och nu är du en underbar ängel istället.
Sorgsna kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0