Man behöver inte alltid ta det värsta exemplet.

Hej nu är jag hemma ifrån skolan och jag är jättehungrig, jag har inte ätit på hela dagen (det är rätt vanligt, men nu är jag jättehungrig) eftersom att det inte var någon god mat i skolan idag, jag gillar inte kebabgryta ni kanske gör någon god hemma men skolans är inte god enligt mig.

När läraren sa vad det var för mat idag när jag frågade så suckade jag och sade att det inte var någon god mat i skolan idag, då fick jag tillsvars att vi får vara glada att vi får mat i skolan när läraren sade detta så bara kollade jag på henne som ett frågetecken och gick därifrån.

Herregud vadå får vara glada att vi får mat, det är lixom mina föräldrar som betalar min mat och alla andra föräldrar för sina barns mat i skolan. Vad hon kanske menar är att barn i andra länder inte får något allt och att vi ska vara glada för att vi får mat, men man kan inte alltid ta det värsta exemplet då känns allt så deppigt och man kan lika med gräva sin egen grav. Nu överdrev jag men ni kanske fattar för jag tyckte det hon sade var sjukt.

Nu ska jag äta för jag är superhungrig.
Kramar Nettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0