Världens yngsta mamma.

Vet ni vem flickan här nedan för är? Hon heter Kordeza och är nybliven mamma och gift, det är hennes barn på bilden men det som är speciellt med Kordeza är att hon bara är 11 år gammal och en utav världens yngsta mammor. Hennes pojkvän (man eftersom att dom nu är gifta) Jelizako är 19 år gammal.


Kordeza Zhelyazkova, 11, och nyblivna maken Jeliazko Dimitro


Visst alla får göra som dom vill, det är lixom deras liv och jag har inget emot unga mammor eftersom att mamma inte är någon ålder men 11 år är lite väl ungt.
Desutom är hon nygift, helst sjukt enligt mig att hennes föräldrar accepterar det. Att ens komma på tanken att ens dotter ska gifta sig som 11 åring. När Kordeza är 21 år så är hennes barn 10 år, ni hör ju själva hur det låter.
Hon säger en sak som oroar mig lite:
"Nyss lekte jag med mina leksaker, men nu är min baby min nya leksak"
Herregud en baby är ingen leksak! en baby är något man måste vårda ömt i flera år framöver och sin baby kommer alltid att vara ens barn det kommer hon aldrig ifrån och det är ingen leksak som hon sade, som man kan lägga undan i en låda och sedan ta fram den när man känner för det. Läs mer om detta HÄR

Desutom så skiljer det 8 år emmelan dom, okej 8 år är väll inte så farligt men är man 11 så blir det en stor skillnad, han riskerar nu också 6 års fängelse eftersom att ha haft sex med en minderårig.

Jag tycker det är synd om flickan och bebisen, är man 11 år så är man ett barn och då ska man leka inte vara gift och mamma och tänk bara allt hon missar jag tycker verkligen synd om henne. Tänk hur mycket dessa fantastiska barn missar.



Kommentarer
Postat av: Kristina



Haha, stackaren...



När jag var 11 år visste jag knappast vad en kille var:)

Lekte i skogen, krigade och byggde kojor!



Kramis

2009-11-03 @ 20:09:40
URL: http://www.finest.se/kristinaroos
Postat av: Kristina

Gå in på msn.

NU!!!



Kram

2009-11-03 @ 20:39:53
URL: http://www.finest.se/kristinaroos

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0