Dag 6

Dag 6- Min dag
Min dag började med att mamma ringde och väckte mig vid 9 och sa att jag skulle gå med hunden, så jag tog mig upp helt död och gick en promenad, efter det gjorde jag en kopp tè och yoggi med musli och somnade om till halv 2. Efter det så hängde jag upp tvätt, gjorde köttfärsås och har gjort ytterligare en kopp te som jag sitter och dricker nu. Nu ska jag kolla på tvn ett tag och sedan fixa iordning mig lite och koka spaghetti (för köttfärsen är jag färdig med) sedan kommer Mamma,pappa och älsklingen hem. Ska lämna ett CV sen ikväll när vi har ätit och sen blir det bara att vara med älsklingen.

Har blivit förkyld och näsan rinner och jag är trött i hela kroppen, somnade inte förens vid 5 imorse så inte så konstigt om jag är trött. Jag försökte i flera timmar att somna men det gick bara inte, men till sist så efter att mamma och pappa hade åkt till jobbet så somnade jag...



Kommentarer
Postat av: PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster.

Åhhw! Vilken besvikelse va? :D haha, varje morgon jag vaknar så är de: FAN! inge vatten inatt heller :P



Kramar!

2012-02-23 @ 13:14:17
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0