Acnebehandling

Idag var jag i Oskarshamn och gjorde en acnebehandling, först så la hon på en varm handduk i hela ansiktet och så tog hon en kräm i ansiktet och sen yttligare en till och sen en till som sved lite grann och så la hon på en till som sved ännu mera och tillslut en kräm igen som sved som f*n och den skulle jag ha i 10 minuter.Dom sista minuterna gick ganska bra för det kändes som hela ansiktet  gick bort och när dom 10 minuterna hade gått så "klämde" hon finnarna, en ganska skön, behaglig känsla.    

                                                                           


Kommentarer
Postat av: kristina

Aj, skulle jag aldrig göra!

Kram

Kristina

2008-11-21 @ 21:55:33
URL: http://branden.blogg.se/
Postat av: emma

Hej , du jag bor nämligen i oskarshamn.

Tänkte bara höra var du gjorde denna behandling.

Något som jag skulle vilja göra.

Så hoppas du kan svara , kanske dom har en hemsida.

med prise och så.

Kram Emma

2008-12-16 @ 22:04:11
URL: http://emmajuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0