Efterlängtade helg!

Ja äntligen helg=), men så grymt länge har faktist inte denna veckan varit tycker tiden går så himla fort, men ändå och som sagt skönt med helg=).

Som jag skrev innan, idag har jag städat och blev riktigt nöjd (men så stökigt var det inte men ändå det är alltid roligt att ha det fint). Men jag har s¨åklart varit i skolan dag oxå fast slutade väldigt tidigt 11.30 och hade bara 4 lektioner (fast det är bara bra att sluta tidigt) sedan när sista lektionen var slut (matten) så stod mamma och väntade på mig utanför matsalen typ=).

Igår kännde jag bara att jag hade lust att fotta mig själv lite (som knappt aldrig händer) så det blev så;) och inte en bild utan typ 30 hehe kommer att lägga upp några av bilderna sedan oxå=).

Idag så blir det kasslergratäng och sallad mums och idag är det mamma som lagar mat och pappa kommer hem typ vid halv 5 - kvart i 5 =).  Och höll på att glömma kanske ska bror min Marcus oxå äta här=) .

Just det när mamma hade hämtat mig från skolan så åkte vi till en skoaffär och mamma hade lagt undan en sko till mig, som jag skulle kolla om jag ville ha den och testa och såklart ville jag det, dom var jätte fina tack mamma=) Kram Nettan

Min nya och snygga sko=)

En av alla mina bilder på mig sjäv=)

Och en till, tyckte dessa bilder blev ganska bra faktist=)



Kommentarer
Postat av: maria A

söttis.

2009-01-31 @ 22:42:46
Postat av: nettan

hehe tack Maria=)

2009-02-01 @ 10:42:38
URL: http://glutiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0