Min dag i Göteborg!

"Läppstiftet" som ni ser där bakom.


Scandinavium gick vi också förbi

Liseberg:) (det är mörkt pga att jag tog bilden när vi gick hem).

Några slags akrobater vi såg när vi kom in på liseberg

Jag och Elin i kön till "Colorado"

Elin och jag med kaninöron:)

Vi med våra nyvunna giraffer

Några få kändishänder tav alla som fanns

Michael Jacksons händer:)

Jag "prövar" någons händer *hihi*

Björn Borgs händer:)

Michael Jackson igen

Idag var vi i stan igen innan vi åkte hem, idag besökte vi också Avenyn

Jag i en konstig affär med konstiga kläder hehe:)

"vårt" hotell som vi bodde på, det var jättefint:) (innuti).

Det var jättekul på liseberg och att handla, vi åkte många karuseller så mycket skrik blev det också:).
Kramar Nettan!



Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag bodde på det hotellet när vi var i Gbg sist. :) det var typ sportlovet xD

2009-07-25 @ 19:38:02
URL: http://flickanheterbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0