Nagelsalong!

Idag köpte jag äntligen en ny burberry parfym, min har varit slut ett tag och har inte hunnit att köpa en ny.


Och så har jag varit på en nagelsalong och fixat mina naglar, jag blev väldigt nöjd:).

Jag har sedan varit och solat solarium och gjort innpakning i håret, för imorgon ska jag åka med mamma,Gunnel och Elin till Göteborg och gå på Liseberg:).
Jag har inte sagt att jag skulle åka innan för att det inte var riktigt säkert och så kan allt förändras så himla snabbt så jag säger det nu:).
så jag "kanske" ska åka till liseberg för man vet ju inte, allt kan hända men jag hoppas på att inget händer och att vi kommer iväg.
Kramar Nettan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0